Osim obilježavanja kraja 2016., ovog prosinca slavim i kraj godine koja mi je donijela prvo radno mjesto u komunikacijskog agenciji – i to na poziciji accountice.
Okvirno sam znala što to radno mjesto podrazumijeva, no nitko vas zaista ne može pripremiti za rad u komunikacijskoj agenciji. Bila sam spremna na tablice, troškovnike, ugovore i dobavljače, a nešto manje na luđački tempo rada, intenzitet multitaskinga, broj klijenata, stres i rokove, rokove, rokove.
No ubrzo sam shvatila da imam sreću biti dijelom jedne lude, pozitivne obitelji (čitaj: kolektiva) koja svaki stres pobjeđuje humorom, a rokovi se ispunjavaju zajedničkim zasukavanjem rukava.
Kao prava accountica, smatram da su tablice smisao života i da je projekt bez dobre to-do liste kao selo bez crkve. U skladu s tim, napravila sam prijedlog poslovnog plana za sljedeću godinu koja će nam pomoći da iz 2017. izađemo sa što više netaknutih živaca. 😉
POSLOVNI PLAN 2017.* |
|
WORK, WORK, WORK |
1. Radno vrijeme neće započinjati prije 11:00. |
2. Radno vrijeme neće završavati poslije 16:00. |
3. Zabranjuju se rokovi ponedjeljkom i petkom. |
4. Klijenti će poštivati i cijeniti trud uložen u osmišljavanje komunikacijskih aktivnosti. |
5. Sastanci će biti maksimalnog trajanja od 20 minuta. |
|
PLAY, PLAY, PLAY |
1. Team building je obavezna aktivnost najmanje jednom mjesečno. |
2. Zaposlenike će svakog ponedjeljka na radnom stolu dočekivati velika Nutella. |
3. Zaposlenici će biti oslobođeni rada na svoj rođendan. |
4. Zaposlenici mogu neograničeno koristiti poslovnu kreditnu karticu za privatne svrhe. |
5. Godišnje odmore i putovanja u cijelosti financira poslodavac. |
*Poslovni plan informativnog je karaktera te je kao takav podložan izmjenama.