POSLOVNI PLAN ZA 2017.

Osim obilježavanja kraja 2016., ovog prosinca slavim i kraj godine koja mi je donijela prvo radno mjesto u komunikacijskog agenciji – i to na poziciji accountice. Okvirno sam znala što to radno mjesto podrazumijeva, no nitko vas zaista ne može pripremiti za rad u komunikacijskoj agenciji. Bila sam spremna na tablice, troškovnike, ugovore i dobavljače, a nešto manje na luđački tempo rada, intenzitet multitaskinga, broj klijenata, stres i rokove, rokove, rokove. No ubrzo sam shvatila da imam sreću biti dijelom jedne lude, pozitivne obitelji (čitaj: kolektiva) koja svaki stres pobjeđuje humorom, a rokovi se ispunjavaju zajedničkim zasukavanjem rukava. Kao prava accountica, smatram da su tablice smisao života i da je projekt bez dobre to-do liste kao selo bez crkve. U skladu s tim, napravila sam prijedlog poslovnog plana za sljedeću godinu koja će nam pomoći da iz 2017. izađemo sa što više netaknutih živaca. 😉
POSLOVNI PLAN 2017.*
 
WORK, WORK, WORK
1.       Radno vrijeme neće započinjati prije 11:00.
2.       Radno vrijeme neće završavati poslije 16:00.
3.       Zabranjuju se rokovi ponedjeljkom i petkom.
4.       Klijenti će poštivati i cijeniti trud uložen u osmišljavanje komunikacijskih aktivnosti.
5.       Sastanci će biti maksimalnog trajanja od 20 minuta.
 
PLAY, PLAY, PLAY
1.       Team building je obavezna aktivnost najmanje jednom mjesečno.
2.       Zaposlenike će svakog ponedjeljka na radnom stolu dočekivati velika Nutella.
3.       Zaposlenici će biti oslobođeni rada na svoj rođendan.
4.       Zaposlenici mogu neograničeno koristiti poslovnu kreditnu karticu za privatne svrhe.
5.       Godišnje odmore i putovanja u cijelosti financira poslodavac.
*Poslovni plan informativnog je karaktera te je kao takav podložan izmjenama.