Šest sati. To je prosjek vremena koje korisnici dnevno provedu na društvenim mrežama. Iskoristite ovaj učinkovit i interaktivan alat u komunikaciji prema vašim ciljnim skupinama.
Istaknite se komunikacijskim stilom i zanimljivim sadržajem te približite krajnjim korisnicima vaših usluga i proizvoda. Naši su klijenti prepoznali važnost komunikacije na društvenim mrežama, stoga za njih osmišljavamo strategije komunikacije i kreativne ideje te kreiramo sadržaj i svakodnevno komuniciramo sa zajednicom pratitelja. Marketing na društvenim mrežama nezaobilazan je kada želimo stvoriti svijest o brandu ili tvrtki.
- Analiza konkurencije
- Komunikacijska strategija za društvene mreže
- Kreiranje sadržaja
- Community management
- Oglašavanje na društvenim mrežama
- Influencer kampanje
- Edukacije
Analiza konkurencije
Dio svake strategije društvenih mreža uključuje i analizu konkurencije. Prepoznavanje i definiranje vaših konkurenata te analiza komunikacije s primjerima dobre i loše prakse, pomoći će u određivanju komunikacijskog smjera kojim ćete se diferencirati od ostalih.
Komunikacijska strategija za društvene mreže
Društvene mreže važan su medij komuniciranja i razmjene informacija. Baš zbog toga, dobra komunikacijska strategija nužna je za imidž branda, prodaju proizvoda ili usluga te bilo koji drugi oblik komunikacije s kupcima, korisnicima i potencijalnim klijentima na društvenim mrežama.
Kreiranje sadržaja
Sadržaj koji se plasira na društvene mreže uvelike sudjeluje u stvaranju identiteta vašeg branda. Iz tog razloga, objave na društvenim mrežama moraju biti pažljivo planirane i plasirane, a sadržaj relevantan ciljnoj publici. Ključno je odrediti dobar omjer informacija o brandu, proizvodima i uslugama te objava koje pokrivaju šire teme.
Community management
Interaktivnost je prioritet društvenih mreža. Kreiranje zajednice koja se osjeća povezano s brendom može vam pomoći u jačanju vaše prisutnosti na društvenim mrežama, prodaji, podizanju imidža ili informiranju ciljne skupine.
Oglašavanje na društvenim mrežama
Oglašavanje na društvenim mrežama svake godine zauzima sve veći udio u marketinškim budžetima. Ta vrsta oglašavanja dopire do sve više korisnika, a njegova najveća prednost je činjenica da se željena publika može dostići povoljno i što su sve interakcije mjerljive.
Influencer kampanje
Rastom društvenih mreža pojavili su se i influenceri, osobe koje svakodnevno prati velik broj ljudi. Influencer s dobrom reputacijom može pomoći u promociji proizvoda, usluga ili samog branda, ali ključno je odabrati pravu osobu čije su vrijednosti sukladne vrijednostima tvrtke ili kompanije te budžetu kampanje.
Edukacije
Uz naše stručno vodstvo možete naučiti kako upravljati svojim računima i komunikacijom branda ili vas osobno, stoga osmišljavamo prema zahtjevima i potrebama klijenta razne edukacije na temu komunikacije i interakcije na društvenim mrežama.