Pravodobna, kvalitetna i transparentna komunikacija samo je dio onoga što je potrebno za izgradnju povjerenja između vas i vaših javnosti.

Dobro osmišljena komunikacijska strategija prvi je korak komunikacijskog plana, a kroz njegovu provedbu pomažemo vam stvoriti pozitivnu sliku o sebi i proširiti dobar glas o vašem poslovanju. Kredibilitet koji dobivate zahvaljujući odnosima s javnošću daje vam i veću uvjerljivost, snažniji imidž te veći interes za vaš brand.
- Izrada komunikacijske strategije
- Strateško komuniciranje
- Krizno komuniciranje
- Employer branding
- Public affairs
Izrada komunikacijske strategije
Kvalitetna komunikacijska strategija ključna je ako želite doprijeti do ciljne publike. Vrlo je važno odabrati prave poruke, poslati ih preko relevantnih medija i pritom koristiti strategiju koja će dugoročno dati opipljive rezultate.
Strateško komuniciranje
Strateško komuniciranje ključ je dobrog pozicioniranja u javnosti za vas i vašu tvrtku. Relevantno i aktualno komuniciranje prezentira vas kao stručnjake u svom području i dionike koji oblikuju industriju i javno mnijenje.
Krizno komuniciranje
Brza procjena situacije, osmišljena strategija i reakcija, od presudne su važnosti kod kriznog komuniciranja. U situacijama poput ovih, važno je imati pouzdanog i iskusnog komunikacijskog partnera koji će vam pomoći u upravljanju krizom.
Employer branding
Svaka tvrtka i poslodavac trebaju težiti dobroj reputaciji, a ugled i vrijednosti tvrtke moraju biti prepoznate u javnostima te od strane potencijalnih zaposlenika i radnika. U vremenu kada je pronalaženje i zadržavanje radne snage ključan problem za mnoge tvrtke, employer branding može biti ključan za tržišni uspjeh.
Public affairs
Javne ustanove, lokalna samouprava, institucije i politički akteri – sve obaveze i prava trebaju se građanima komunicirati redovito i efikasno. Stručno oblikovanje poruka i prikladan ton komunikacije ključ su bolje suradnje vlasti i javnosti.