Kako će kampanja izgledati? Koji je kreativni insight? Koliki je budžet potreban? U kojim medijima se oglašavati? Koliko će koštati klik na Google tražilici? Isplati li se oglašavati na televiziji, radiju ili je bolje zakupiti billboard?

Pitanja klijenata je puno, ali mi uvijek imamo spremne odgovore. Od inicijalnog briefa do osmišljavanja kreative i provedbe kampanje, klijentu smo na raspolaganju tijekom procesa oglašivačkih aktivnosti od početka do kraja. Na našu podršku, savjet i znanje uvijek možete računati. 

  • Osmišljavanje kreativnih oglašivačkih koncepata
  • Osmišljavanje TV i radio kampanja
  • OOH oglašavanje 
  • Oglasi u tisku
  • Google oglašavanje
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Zakup u medijima

Osmišljavanje kreativnih oglašivačkih koncepata

Kreativan i jedinstven oglas s jasnom i konciznom porukom osigurat će vašu prepoznatljivost kod ciljne skupine i potaknuti željenu emociju, jer informacije utječu na donošenje zaključaka, a samo emocija na akciju! Uz dobro osmišljen i planiran oglašivački koncept, ostvarivanje marketinških i prodajnih ciljeva te željeni imidž i dugoročni rast branda postaju realniji.

Osmišljavanje TV i radio kampanja

TV i radio još uvijek su respektirani, gledani i slušani mediji, a za komunikaciju određenih usluga i proizvoda, uživaju veće povjerenje u dobrom dijelu publike. Kvalitetne kampanje na TV-u ili radiju dižu imidž vašeg branda i ulijevaju povjerenje kod kupaca ili korisnika te iznad svega učinkovito pomažu postizanju marketinških ciljeva.

OOH oglašavanje

Out of home ili vanjsko oglašavanje vaš brend prezentira na ulicama i trgovima te svakom prolazniku šalje vašu marketinšku poruku. Vanjskog oglasnog prostora ima mnogo i on uvelike pomaže prepoznatljivosti vašeg brenda, a kvalitetna i kreativna kampanja potiče ciljnu skupinu na kupnju proizvoda ili usluge ili podiže imidž vašeg branda.

Oglasi u tisku

Prvi tiskani oglasi pojavili su se u 17. stoljeću u engleskim tjednim novinama, a u 20. stoljeću takav oblik oglašavanja je dominirao. Danas je moguće u tisak, osim samih oglasa, plasirati i native oglase ili advertoriale koji će vašoj reklami dati osjećaj preporuke u sklopu ukupnog medijskog sadržaja.

Google oglašavanje

Bez obzira na to jesu li vaši ciljevi povećanje brand awarenessa, prodaje ili nešto treće, Google oglasi omogućuju vam uz precizno prilagođeno oglašavanje doći do ciljane publike.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Postoje različiti oglasi i vrste promoviranog sadržaja te drugi načini na koje je moguće plasirati oglas na društvenim mrežama i njihov doseg može biti optimalan s obzirom na uloženi novac.

Zakup u medijima

Zakup medijskog prostora osigurava potrebnu vidljivost. Dobar partner za zakup oglasa može kreirati kvalitetnu strategiju uz maksimalne rezultate s pomno odabranim medijima koji odgovaraju optimiziranom budžetu i specifičnoj ciljnoj skupini.

Vezani projekti