Kako će kampanja izgledati? Koji je kreativni insight? Koliki je budžet potreban? U kojim medijima se oglašavati? Koliko će koštati klik na Google tražilici? Isplati li se oglašavati na televiziji, radiju ili je bolje zakupiti billboard?
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/09/usluge_oglašavanje.jpg)
Pitanja klijenata je puno, ali mi uvijek imamo spremne odgovore. Za vas osmišljavamo cijelu brend strategiju, od inicijalnog briefa do kreative i provedbe kampanje. Na našu podršku, savjet i znanje uvijek možete računati.
- Osmišljavanje kreativnih oglašivačkih koncepata
- Osmišljavanje TV i radio kampanja
- OOH oglašavanje
- Oglasi u tisku
- Google oglašavanje
- Oglašavanje na društvenim mrežama
- Zakup u medijima
Osmišljavanje kreativnih oglašivačkih koncepata
Kreativan i jedinstven oglas s jasnom i konciznom porukom osigurat će vašu prepoznatljivost kod ciljne skupine i potaknuti željenu emociju, jer informacije utječu na donošenje zaključaka, a samo emocija na akciju! Uz dobro osmišljen i planiran oglašivački koncept, ostvarivanje marketinških i prodajnih ciljeva te željeni imidž i dugoročni rast branda postaju realniji.
Osmišljavanje TV i radio kampanja
TV i radio i dalje su respektirani, gledani i slušani mediji, a za promociju određenih usluga i proizvoda uživaju veće povjerenje dobrog dijela publike. Kvalitetne TV reklameili kampanje na radiju dižu imidž vašeg branda i ulijevaju povjerenje kod kupaca ili korisnika te učinkovito podupiru postizanje marketinških ciljeva.
OOH oglašavanje
Out of home ili vanjsko oglašavanje vaš brend prezentira na ulicama i trgovima te svakom prolazniku šalje vašu marketinšku poruku. Vanjskog oglasnog prostora ima mnogo i on uvelike pomaže prepoznatljivosti vašeg brenda, a kvalitetna i kreativna reklama potiče ciljnu skupinu na kupnju proizvoda ili usluge ili podiže imidž vašeg brenda.
Oglasi u tisku
Prvi tiskani oglasi pojavili su se u 17. stoljeću u engleskim tjednim novinama, a u 20. stoljeću takav je oblik promidžbe dominirao. Danas je moguće u tisak plasirati i native sadržaje ili advertoriale koji će vašem oglasu dati dojam preporuke u sklopu ukupnog medijskog sadržaja.
Google oglašavanje
Bez obzira na to jesu li vaši ciljevi povećanje brand awarenessa, promocija proizvoda i prodaja ili nešto treće, Google oglasi omogućuju vam uz precizno prilagođeno oglašavanje doći do ciljane publike.
Oglašavanje na društvenim mrežama
Postoje različiti oglasi i vrste promoviranog sadržaja te drugi načini na koje je moguće plasirati oglas na društvenim mrežama i njihov doseg može biti optimalan s obzirom na uloženi novac.
Zakup u medijima
Zakup medijskog prostora osigurava potrebnu vidljivost. Dobar partner za zakup oglasa može kreirati kvalitetnu strategiju uz maksimalne rezultate s pomno odabranim medijima koji odgovaraju optimiziranom budžetu i specifičnoj ciljnoj skupini.