Planiranom i pažljivom izgradnjom branda oblikujemo očekivanja kupaca i stvaramo jedinstvenu vezu koja nadilazi odnos kupnje i prodaje. Bez obzira treba li vam osmisliti ime tvrtke, slogan ili izraditi branding strategiju, uz našu stručnu podršku možete postati prepoznatljivi, jedinstveni i jasno komunicirati ciljanim javnostima, čak i kad ništa ne govorite.

Brend strategija

Ideja postaje brandom nakon strateškog definiranja njegove srži, identiteta, atributa i svih sastavnica koji će omogućiti sustavnu komunikaciju te potaknuti željene emocije kod ciljne publike.

Brend arhitektura

Postoji više vrsta brand arhitektura koje određuju odnos krovnog brenda s drugima podbrandovima ili međusobni odnos više brandova u vlasništvu iste tvrtke ili kompanije. Pravilno postavljanje može rezultirati jasnijom komunikacijom i uštedama u komunikacijskim i marketinškim budžetima.

Imenovanje brenda i osmišljavanje slogana

Originalno ime i slogan odvajaju vas od konkurencije te brže čine prepoznatljivijima u javnosti. Image branda od početka raste na temelju imena i slogana koji prvi komuniciraju ključne poruke i atribute.

Rebranding

Ako vaš brend više nije u skladu sa suvremenom komunikacijom i zahtjevima kupaca i korisnika, tu smo za brand refresh ili kompletni rebranding – novom strategijom izgradit ćemo identitet marke i vratiti je na svjetla pozornice, a promjena se može pružiti i vizualnom identitetu.

Vezani projekti