CASE: Kako smo smišljali imena za klijente iz različitih industrija?

Smišljanje imena za tvrtku ili blog nerijetko predstavlja velik izazov. Imenovanje je korak koji dolazi nakon što detaljno analiziramo djelatnost ili sadržaj koji stoji iza tvrtke ili bloga. Svatko tko je barem jednom u životu morao dati ime svojem djetetu, kućnom ljubimcu, pa čak i biljci, zna o čemu govorimo. U obzir treba uzeti brojne aspekte, a najvažniji od njih je da ime zrcali ono čime se tvrtka bavi i što brand predstavlja. Mnogi odustanu, pa takvi zadaci vrlo često snađu nas, a mi ih objeručke prihvatimo i bacamo se na brainstorming.

Brojni klijenti iz različitih industrija dali su nam svoje povjerenje i prepustili nam svu kreativu vezanu za smišljanje imena, a u nastavku vam donosimo nekoliko primjera:

UnSnooze

Sigurni smo da vam se barem jednom u životu dogodilo da ste ujutro mrzovoljno i bezvoljno pritisnuli snooze na svojoj budilici jer vam se nije dalo otići na posao. Ta je nerijetka pojava bila inspiracija za ime koje smo smislili za tvrtku i blog s područja ljudskih potencijala, pa je tako nastao UnSnooze koji ljudima pomaže da budu sretni kad se probude za posao, potiče ih da se vesele svakom novom radnom danu i na kraju – ne pritišću snooze na svojoj budilici, već s osmijehom na licu odlaze na posao.

Pri smišljanju imena vodili smo se činjenicom da su u fokusu tvrtke osobni razvoj i motivacija zaposlenika, karijerno savjetovanje te savjeti na koji način napraviti iskorak u karijeri, a koji će rezultirati zadovoljstvom na radnom mjestu. Uz to smo se vodili idejom da ime bude kratko, lako izgovorljivo, pamtljivo i da se uz njega veže pozitivna priča.

Skinfinity

Riječ je o kozmetici koja se proizvodi s probranim i rijetkim sastojcima, a svakoj ženi daje osjećaj profinjenosti i sofisticiranosti. Na suptilan način Skinfinity proizvodi svojim kupcima nude osjećaj luksuza. Kod imenovanja smo imali na umu ekskluzivnost branda, ali smo imenom klijenteli htjeli dati do znanja da proizvodi daju kvalitetnu i dugotrajnu njegu kože i tu je nastao Skinfinity – brand koji pomaže koži da bude vječna i izgleda dobro. Ime branda smo zaokružili potpisom ”Svaka koža ima svoj ego” kako bismo dodatno naglasili važnost njegovanja kože.

Pet secret

Ovo nam je jako drago imenovanje, a ima veze s najdražim njuškama. Pet secret prva je hrvatska kozmetika za kompletnu njegu dlake i kože kućnih ljubimaca i jedna od prvih u svijetu, a u svojem asortimanu ima široku ponudu proizvoda za cjelovitu njegu: od glave do šape. U imenu ”Pet secret” dodali smo moment začudnosti i tajnovitosti jer je riječ o inovativnoj formuli i sastojcima koji daju odlične rezultate za ljubimce, a to ga ime istovremeno odvaja od drugih sličnih proizvoda koji se nude na policama.

Evolvie

Već po samom nazivu možete nagađati da se radi o nečemu što ima veze s razvijanjem. Naime, Evolvie predstavlja dječji namještaj koji prati razvoj i rast djeteta, a uz to je i multifunkcionalan, a te je prednosti prepoznala i Ella Dvornik koja je Evolvie krevetić smjestila u svoj dom. Evolvie je prvo kolijevka, a potom se razdvaja i postaje krevetić s vratima. Na kraju se pretvara u krevet na kojem djeca mogu spavati do svoje 12. godine. Kao što i samo ime govori – Evolvie nema kraja. On se razvija i dalje, pa tako u nekoliko izmjena krevetić može postati dvosjed, fotelja ili radni stol. Upravo su prenamjena namještaja i njegov kontinuirani razvoj sadržani u imenu Evolvie koje je kratko, jednostavno i logično. Ime je nastalo kao posljedica smišljanja slogana ”Rastem s dječjom maštom” kojim smo htjeli prikazati funkcionalne karakteristike ovog proizvoda.