Kako kvalitetno i efikasno objasniti dizajneru što želite?

Dizajn je važna stavka u stvaranju identiteta branda. Komunikacija između klijenta i dizajnera igra veliku ulogu u ostvarenju konačnog cilja, a to je dizajn koji klijenta ističe prepoznatljivošću te odvaja od ostatka konkurencije. Proces dizajna podrazumijeva određene korake, a nužno je da klijenti i dizajneri komuniciraju te jasno izraze svoja mišljenja, ideje i stavove. Nadalje, bitno je imati povjerenje. Dizajneri su profesionalci koji će svoj posao temeljito i učinkovito odraditi ukoliko klijenti vjeruju u njih. Rezultati će tada biti vidljivi. Kako bismo detaljnije objasnili proces i komunikaciju između klijenta i dizajnera, podijelit ćemo ga na četiri stavke. Smatramo kako će ovaj vodič pomoći našim trenutnim, ali i budućim klijentima da ostvare svoju viziju i ubrzaju proces izrade željenih materijala.

  • Razumjeti važnost dizajna

Proces dizajniranja podrazumijeva određene korake koji se moraju proći kako bi se ostvario cilj. Glavni je cilj stvoriti jedinstven izgled koji prati trendove te odvaja klijenta od ostatka konkurencije. Budući da svaki dizajnirani materijal predstavlja klijenta, dugotrajan je i stvara prepoznatljivost, važno je osigurati dovoljno vremena za ideje. Dizajn je jedan od načina komunikacije s publikom, a ima svoju poruku i ciljeve. Mora biti primjeren okruženju, prenijeti pravu poruku, a za to treba vremena.

  • Komunikacija i prijenos ideje

Tijekom procesa izrade, bitno je održavati komunikaciju jer se ideje ponekad mijenjaju „u hodu“. U tom slučaju, mora se uzeti u obzir produljenje vremena izrade, veća novčana naknada, dulje čekanje, a na kraju je moguće da klijent ne bude zadovoljan konačnim rezultatom. Prije pokretanja procesa dizajniranja, potrebno je sjesti i pokušati što bolje definirati klijentove želje. Nužno je i navesti što više primjera konkurencije. Zašto konkurencija? Bitno je istražiti i vidjeti što radi dobro, što se može unaprijediti, a što ukloniti. Predlaganje ideja od strane klijenta, ali i dizajnera je nužno kako bi se postigao dogovor.

  • Povjerenje u dizajnera

Važno je napomenuti kako se promjena ne treba bojati jer su one dio procesa. Povjerenje je ključ uspjeha. Prilikom izrade dizajna treba znati što je u trendu, koji vizualni elementi se isplate koristiti, kao i značenje određenih boja i koji je općeniti ton komunikacije, jer dizajn često dolazi u paru s ostalim alatima i strategijama tržišnih komunikacija. Valja napomenuti da nekad i male promjene mogu preoblikovati raspored ili ton dizajna.

  • Rezultat i budućnost

Dobar dizajn nekog materijala rezultira uspjehom brenda, a ujedno ga odvaja od konkurencije. Jednom kada imate jedinstveni vizualni jezik, on je dio vaše budućnosti. Na taj način brend povećava svoju vidljivost i prepoznatljivost.

Nakon čitanja objave, vjerujemo kako je lakše razumjeti što dizajneri i klijenti žele i trebaju učiniti kako bi došli do što boljih rezultata. Bitno je razumjeti da je komunikacija važan dio dizajna kako bi se znalo što klijent želi. Treba izraziti ideje i mišljenja, kako određeni brend vidi sebe, za koje boje smatra da nose poruku brenda te koji elementi predstavljaju viziju. Moglo bi se reći da dizajner služi kao moderator ideja te osoba koja pazi da ideja bude suvremena i aktualna.