NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NIŠTA NIJE SIGURNO, OSIM PROMJENE

Imam super copy, ali se ekipa ne tagira u komentarima. Slika je savršena, ali više lajkova na Instagramu ima mačka moje frendice. Zašto? Svi community manageri su se barem jednom ovo zapitali, dok nisu shvatili da rješenje leži u promjeni. Konstantna promjena algoritama i aktualna zbivanja utječu na interese potrošača, a naš je zadatak neprestano istraživati najnovije trendove i pronaći one na koje publika najbolje reagira. Ovo su neki koji funkcioniraju u našem brlogu:

PRVIH POLA SATA OD OBJAVLJIVANJA JE NAJVAŽNIJE

Hoće li vašu objavu vidjeti 50 ili 500 korisnika ovisi o angažmanu koji objava ostvari u prvih pola sata od objavljivanja. Uzmimo za primjer Instagram čiji algoritmi rade na principu angažmana. Odmah po objavljivanju, objava će biti prikazana malom broju korisnika. Ako objava u prvih nekoliko minuta postigne dobre rezultate, ona će ostati pri vrhu naslovne strane i tako ostvariti veći doseg. Zato lajkajte i komentirajte objave slične vašoj. Instagram broji gotovo milijardu korisnika, zanemarite li objavu u ovome vremenu, očekujte da će ostati nezamijećena.

DRUŠTVENE MREŽE NE TRPE LINKOVE

U interesu platforme je da što više korisnika ostane na platformi, dok je u vašem povećati broj posjeta na web stranici. Objava koja sadržava link bit će prikazana manjem broju korisnika, stoga će i angažman na objavi biti znatno manji. Kako pomiriti ove dvije strane? Vrlo je lako, posebno kada govorimo o LinkedInu. Izbjegavajte direktne izlazne linkove i uredite ih kao tekstualne. LinkedIn pruža mogućnost da objavu uredite nakon objavljivanja. Link zalijepite u komentar objave, a zatim ga pomoću opcije „copy link to comment“  prebacite u tijelo objave. Rezultat je povećanje dosega objave od 100% do nevjerojatnih 200%, jer algoritmi vašu objavu neće prepoznati kao prijetnju.

UPOZNAJTE SVOJU PUBLIKU I NEKA ONA UPOZNA VAS

Svjesna sam da zvuči kao klišej, ali nije. Danas nije dovoljno pratiti u koliko sati je vaša publika najaktivnija i koliko vremena provodi na društvenim mrežama. S druge strane, nije dovoljno niti da vaša publika poznaje vaše proizvode ili usluge, već da poznaje vas. Saznajte koje su vrijednosti koje vaša publika cijeni, što ih čini sretnima. Upoznajte svoju publiku s vrijednostima koje stoje iza vas i zaposlenika pričajući priče. Vjerujemo da je vaš proizvod jedinstven, pouzdan i kvalitetan, ali iza svakog proizvoda stoje zaposlenici, osobe koje su u njega uložile svoje vrijeme, znanje i trud. Uostalom, storytelling je trend koji ne jenjava, iskoristite ga.

BUDITE AKTIVNI

Razlikujte medije od društvenih medija. Mediji su televizija, radio, novine i uz informiranje, jedna od njihovih osnovnih zadaća je oglašavanje. Društveni mediji u nazivu nose svoju temeljnu odrednicu. Društvene mreže su most koji vaše poslovanje povezuje s publikom, stoga budite interaktivni. Komunicirajte, odgovarajte, družite se s vašom publikom i zapamtite da je bolje ne imati društvene mreže uopće, nego ne biti aktivan na njima.

VIDEO, VIDEO… JESMO LI SPOMENULI VIDEO?

Nedostatak vremena, gubitak koncentracije ili jednostavna činjenica da publika ne želi čitati dugačke tekstove idu u prilog video sadržaju. Prema nedavnom američkom istraživanju, minuta video sadržaja vrijedi više od 1.8 milijuna riječi. Obratite se pojedincu kojemu je namijenjen vaš proizvod, kreirajte sadržaj kojemu će se on vraćati s ciljem da pročita nešto novo i potaknite publiku na oblikovanje pozitivne percepcije o vašem klijentu. 

A koji je vaš ključ za uspješno vođenje društvenih mreža?