O čemu bi se pričalo da nema ustaša i partizana

PR menadžerica u agenciji Grizli Tea Romić navodi da su digitalne kampanje sve važnije, posebno u SAD-u, gdje je Donald Trump već 2016. uložio znatan novac u internetsko oglašavanje. Taj trend, prema njezinu mišljenju, dolazi i u Hrvatsku. 

  • I kod nas će zbog ograničenih stranačkih proračuna veći naglasak iduće godine biti na društvenim mrežama, posebno kako bi se privukle mlađe generacije. To je birački bazen koji sve političke opcije žele zahvatiti, zato svjedočimo i etički vrlo upitnoj situaciji obilaženja srednjih škola, u čemu prednjači Ivan Pernar, koji se, očito, opet planira kandidirati na nekima od skorašnjih izbora – ističe Romić.

Smatra da je primjerenije uspoređivati kampanje u europskim zemljama s onima u Hrvatskoj. U tom kontekstu, kaže, ne zaostajemo. 

  • Kampanje u Hrvatskoj prate trendove koji su vidljivi diljem Europe, naglašene su lokalne teme. Kritika prethodne europske migrantske politike omogućila je izbornu pobjedu desnih stranaka u zemljama poput Danske, Finske, Švedske i Italije. Očekuje se da će migracija biti središnja tema u kampanjama za Europski parlament. Osim toga, imigracija je bila ključna tema i na posljednjim američkim izborima. I u Hrvatskoj neki već zagovaraju jače mjere na granicama poput postavljanja vojske ili čak formiranje seoskih straža koje bi intervenirale protiv migranata – napominje Romić.

Izvor: LIDER – PR ODNOSI S JAVNOŠĆU PRILOG – tiskano izdanje 10.11.2023.