Kako će kampanja izgledati? Koji je kreativni insight? Koliki je budžet potreban? U kojim medijima se oglašavati? Koliko će koštati klik na Google tražilici? Isplati li se oglašavati na televiziji, radiju ili je bolje zakupiti billboard?
Pitanja klijenata je puno, ali mi uvijek imamo spremne odgovore. Za vas osmišljavamo cijelu brend strategiju, od inicijalnog briefa do kreative i provedbe kampanje. Na našu podršku, savjet i znanje uvijek možete računati.
- Osmišljavanje kreativnih oglašivačkih koncepata
- Osmišljavanje TV i radio kampanja
- OOH oglašavanje
- Oglasi u tisku
- Google oglašavanje
- Oglašavanje na društvenim mrežama
- Zakup u medijima
Osmišljavanje kreativnih oglašivačkih koncepata
Kreativan i jedinstven oglas s jasnom i konciznom porukom osigurat će vašu prepoznatljivost kod ciljne skupine i potaknuti željenu emociju, jer informacije utječu na donošenje zaključaka, a samo emocija na akciju! Uz dobro osmišljen i planiran oglašivački koncept, ostvarivanje marketinških i prodajnih ciljeva te željeni imidž i dugoročni rast branda postaju realniji.
Osmišljavanje TV i radio kampanja
TV i radio i dalje su respektirani, gledani i slušani mediji, a za promociju određenih usluga i proizvoda uživaju veće povjerenje dobrog dijela publike. Kvalitetne TV reklameili kampanje na radiju dižu imidž vašeg branda i ulijevaju povjerenje kod kupaca ili korisnika te učinkovito podupiru postizanje marketinških ciljeva.
OOH oglašavanje
Out of home ili vanjsko oglašavanje vaš brend prezentira na ulicama i trgovima te svakom prolazniku šalje vašu marketinšku poruku. Vanjskog oglasnog prostora ima mnogo i on uvelike pomaže prepoznatljivosti vašeg brenda, a kvalitetna i kreativna reklama potiče ciljnu skupinu na kupnju proizvoda ili usluge ili podiže imidž vašeg brenda.
Oglasi u tisku
Prvi tiskani oglasi pojavili su se u 17. stoljeću u engleskim tjednim novinama, a u 20. stoljeću takav je oblik promidžbe dominirao. Danas je moguće u tisak plasirati i native sadržaje ili advertoriale koji će vašem oglasu dati dojam preporuke u sklopu ukupnog medijskog sadržaja.
Google oglašavanje
Bez obzira na to jesu li vaši ciljevi povećanje brand awarenessa, promocija proizvoda i prodaja ili nešto treće, Google oglasi omogućuju vam uz precizno prilagođeno oglašavanje doći do ciljane publike.
Oglašavanje na društvenim mrežama
Postoje različiti oglasi i vrste promoviranog sadržaja te drugi načini na koje je moguće plasirati oglas na društvenim mrežama i njihov doseg može biti optimalan s obzirom na uloženi novac.
Zakup u medijima
Zakup medijskog prostora osigurava potrebnu vidljivost. Dobar partner za zakup oglasa može kreirati kvalitetnu strategiju uz maksimalne rezultate s pomno odabranim medijima koji odgovaraju optimiziranom budžetu i specifičnoj ciljnoj skupini.