Hrvatska lutrija
Prema definiciji, gerilski marketing obuhvaća sve komunikacijske koncepte koji s nekonvencionalnim metodama daju dobre rezultate u smislu podizanja visibilityja i awarenessa, a posredno i prodaje. Za Hrvatsku lutriju osmislili smo direktnu promociju EURO JACKPOTA koji je osim hostesa i simpatičnog lika iz reklame, promovirala i sama loto loptica, zapravo statist u popularnom zorbu, ogromnoj lopti na napuhavanje. Kako bi sama kampanja imala još širi efekt imala je elemente viralnosti kroz objavu na društvenim mrežama te je bila plasirana u medije.
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-29-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-35-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-43-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-63-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-73-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-83-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-97-1024x576.jpeg)
![](https://grizli.hr/wp-content/uploads/2022/11/HrvatskaLutrija_Artboard-53-1024x576.jpeg)