Iskorak na tržišta Austrije, Češke i Slovačke

Zagrebačka agencija Grizli komunikacije početkom godine iskoračila je na tržišta Austrije, Slovačke i Češke. To je uspjela zahvaljujući suradnji s japanskim brendom Yokohama, prestižnim svjetskim proizvođačem guma za motorna vozila. Tim Grizli komunikacija bit će zadužen za digitalnu komunikaciju u tim zemljama i regiji Adria.

– Ovakav uspjeh možemo zahvaliti ponajprije dobrim rezultatima koje smo ostvarili tijekom dvije godine suradnje s Yokohamom u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Osobito mi je drago što smo ovime pokazali da je izvoz intelektualnih, u našem slučaju komunikacijskih usluga, budućnost. Vjerujem da će domaća komunikacijska industrija ubrzo biti jedan od najvažnijih izvoznih potencijala, rekao je Tomislav Čehulić, managing-direktor Grizli komunikacija.

Agencija Grizli komunikacije na hrvatskom je tržištu gotovo šest godina i pruža usluge odnosa s javnošću, oglašavanja, brendiranja, komunikacije na društvenim mrežama, gerilskog oglašavanja, event-menadžmenta, edukacija i medijskih treninga. U prošloj godini zabilježila je rast poslovanja od čak 43 posto u odnosu na godinu prije.

– Vjerujem da možemo dokazati da domaće agencije mogu biti itekako konkurentne na stranim tržištima i da Hrvatska može izvoziti više proizvoda i usluga, a ne samo ljude, zaključio je Čehulić.

Autor: Manuela Tašler

Izvor: lidermedia.hr [18. 2. 2018.]

Yokohama angažirala Grizli komunikacije ispred konkurentskih agencija u inozemstvu

Japanski proizvođač automobilskih guma Yokohama za digitalno komuniciranje svog brenda na tržištu Austrije, Češke i Slovačke angažirao je zagrebačku agenciju Grizli komunikacije.

Prenosimo dio objave za javnost zagrebačke agencije:

“Ovaj uspjeh domaće agencije među konkurentskim agencijama zapadne Europe rezultat je dvogodišnje suradnje s Yokohamom na tržištima u Hrvatskoj i BiH.

“Iznimno smo ponosni na širenje suradnje s tržišnim gigantom poput Yokohame. Ovaj uspjeh je rezultat kvalitete i strateškog pristupa svakom obliku komunikacije kojima se vodimo u radu za naše klijente.“ – izjavio je managing direktor Grizli komunikacija Tomislav Čehulić.

Agencija Grizli komunikacije na tržištu je prisutna šest godina, a njezina komparativna prednost ističe se u pružanju 360° komunikacijskih usluga za klijente, što podrazumijeva vođenje odnosa s javnošću i komunikacije na društvenim mrežama, kreiranje online kampanja, kreativnih oglašivačkih koncepata, gerilsko oglašavanje, dizajn i organizaciju evenata.

“Yokohama u svakom segmentu traži pouzdane partnere, a širenje suradnje s Grizli komunikacijama je logičan slijed nakon rezultata koje su ostvarili svojim komunikacijskim pristupom u Adria regiji.“ -zaključio je Helmut Wieser, General Manager Yokohama Austrije”.

Autor: Ivan Ivanuš

Izvor: nacional.hr [20. 2. 2018.]