Razgovor uvijek najvažniji
U posljednjih godinu dana dvije trećine PR-ovaca osjetilo je negativan utjecaj posla na mentalno zdravlje i raspoloženje te bi PR agencije dobrobit i mentalno zdravlje zaposlenika trebale uvrstiti u prioritete. No nekim agencijama nije ni trebalo izvješće „Next Gen PR Report 2023-2024“ organizacije ICCO da bi se posvetile dobrobiti zaposlenika, piše Lider.
Prema riječima Maje Čehulić, client service directora Grizli komunikacija, iako smo danas okruženi s toliko komunikacijske tehnologije, čini se da je prva prepreka ona u komunikaciji.
- Između ljudi i ljudi uvijek će najvažniji element biti razgovor, koji, naravno, zahtjeva prisutnost obje strane. U poslovnom svijetu svaka se nesuglasica ili razilaženje u stajalištima može izbjeći ako ljudi u startu imaju jasno definirana i, prije svega, usuglašena očekivanja kako bi jaz svake naravi bio što manji. Što se algoritma tiče, rekla bih da je tu slična priča kao i sa sve češće spominjanim ChatGPT-jem i umjetnom inteligencijom (AI) – što je kvalitetniji i konkretniji input, to će i rezultat biti jasniji. Svaki algoritam i program ima prednosti i nedostatke, ali oslanjati se samo na njih, pogotovo u komunikacijskoj industriji, nije poželjno ni praktično. Nastojim upute kreirati na način da mi daju udicu ili smjer, a razradu i kreativnost iza toga preuzimam sama – navodi Čehulić.
Otkako je prije nešto više od tri godine postala majka, Čehulić je znatno promijenila mišljenje o poslu.
- Srećom, govora o mentalnom zdravlju sve je više i mislim da je tu najvažnije prepoznati komu stvarno treba pomoć i pronaći adekvatno rješenje. Posao je katkad samo okidač za nešto mnogo dublje u nama, zato promjena posla ili okruženja neće dugoročno promijeniti naše stanje – misli Čehulić.
Autor: Kata Pranić
Izvor: Lider specijal – Odnosi s javnošću, tiskano izdanje 8. 11. 2024.