Što brendovi mogu naučiti iz viralnih trendova?
Trendovi oblikuju naš svakodnevni život i način na koji ćemo konzumirati sadržaj, povezati se s brandovima i kupovati. Biti u trendu donosi vidljivost i prepoznatljivost,…
Trendovi oblikuju naš svakodnevni život i način na koji ćemo konzumirati sadržaj, povezati se s brandovima i kupovati. Biti u trendu donosi vidljivost i prepoznatljivost,…
Što je gerila marketing? Gerila marketing je skretanje pažnje na proizvod, brend, temu i/ili događaj koji uključuje nekonvencionalne marketinške metode. Provodi se na nekonvencionalnim mjestima,…
Promjene u digitalnom marketingu česte su i dinamične, stoga je posve realno očekivati da će 2025. donijeti nova pravila i ojačati sve one marketinške alate…
Razgovor uvijek najvažniji U posljednjih godinu dana dvije trećine PR-ovaca osjetilo je negativan utjecaj posla na mentalno zdravlje i raspoloženje te bi PR agencije dobrobit…
I dalje vlada mišljenje da je dovoljno progurati sadnju stabala Prema riječima šefova agencija za odnose s javnošću načela raznolikosti, jednakosti i uključenosti, odnosno popularnije,…
U modernom poslovanju, emocionalno brendiranje nije samo ključno za jačanje lojalnosti kupaca, već i za privlačenje zaposlenika. Brandovi koji razumiju snagu emocija i koriste ih…
Efektivna poslovna komunikacija uključuje izmjenu informacija unutar same tvrtke i komunikaciju s korisnicima. Poslovnu komunikaciju najlakše je raščlaniti na tri djela: interna poslovna komunikacija, lateralna…
Ljudi su kroz povijest oduvijek reagirali na priče. Od mitova i legendi do najnovijih filmova i serija. Dobre priče stvaraju emocionalnu povezanost. U odnosima s…
“Karla, postala si celebrity!” – s tom rečenicom na kratko je prekinut jedan, moglo bi se reći, sasvim običan radni dan. Nisam ni znala kamo…
Kažu da je imati komunikacijskog konzultanta za svoj brend jednako kao da imate trenera. Kao i sportski trener, komunikacijski konzultant će doprinijeti osnaživanju brenda. U…
Content marketing je strateški pristup marketingu koji u fokusu ima kreaciju i distribuciju važnog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi njime zadržao unaprijed jasno definiranu…
Marketing i politika često se isprepliću na neočekivane načine. Jedan od primjera koji je privukao pažnju medija i javnosti bila je prva medijska konferencija koju…