Biss
Tvrtka Biss, specijalizirana za razvoj računalnih sustava, angažirala nas je za izradu novog vizualnog identiteta. Za njih smo također osmislili slogan ''Bits of vision'' kojim smo htjeli naglasiti da rješenja koja nude sadrže djeliće neočekivanog, neviđenog i uzbudljivog, dok smo logotipom htjeli postići jednostavnije rješenje od prethodnog te se bojom diferencirati od konkurencije.
Cilj je bio komunicirati poruke u skladu s načelima i sloganom tvrtke; ozbiljnost, viziju, znanje, iskustvo te simbole Bissove djelatnosti. Nositelj vizualnog identiteta je znak koji je izveden iz slova B. Elementi simbola korišteni u programskim jezicima predstavljaju ujedno i strelice koje prikazuju brzinu, pokret i razvoj.
Spajanje tih elemenata u prepoznatljivi znak prenosi poruku rješavanja problema, dok središte znaka svojom pozicijom i oblikom predstavlja bazu podataka kao jedan od primarnih fokusa poslovanja. Linijsko oblikovanje znaka u neprekinutoj cjelini, naglašava povezivanje kao jednu od vrijednosti branda.
Uz novi identitet branda i promo materijala, Biss je uz nas osvježio i vizualnu komunikaciju na društvenim mrežama, a za njih smo radili i kontinuiranu PR podršku.