Centar za vozila Hrvatske
Važan komunikacijski alat kojim se brandovi i tvrtke koriste u prenošenju ključnih poruka ciljnim skupinama su društvene mreže, stoga danas većina njih uključuje platforme poput Facebooka i Instagrama u komunikacijsku strategiju.
S ciljem edukacije vozača i javnosti, za klijenta Centar za vozila Hrvatske osmislili smo slogan „Ispravno je sigurno“ koji se koristi i kao naziv profila na društvenim mrežama.
Naš je zadatak pomoći klijentu podići razinu svjesnosti i znanja javnosti, posebice mladih, o tehničkoj ispravnosti vozila.
Uz osmišljavanje objava koje stručnim, ali prijateljskim tonom educiraju online zajednicu, poseban smo naglasak stavili na vizualnu komunikaciju kako bi se ključne poruke prenijele na što zanimljiviji način. S godinama se poruke i vizuali prilagođavaju trendovima na društvenim mrežama te interesima publike, ali cilj i dalje ostaje isti. Rezultati nisu izostali, osim rasta zajednice, kontinuirano raste i doseg korisnika te svjesnost o važnosti tehničke ispravnosti vozila.