U okviru nastave na kolegiju Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću, za VERN’ove studente preddiplomskog studija Odnosa s javnošću, stručnjaci iz medijske i komunikacijske industrije održali su mini panel na temu „suradnje novinara i PR stručnjaka“.
Na panelu su gostovali novinarka N1 televizije Sandra Križanec, urednica Cosmopolitana Aleksandra Orlić i PR senior specijalistica iz agencije Grizli komunikacije Tea Romić. Predavačica Marija Slijepčević je pojasnila kako je cilj ove panel diskusije bio pokazati studentima PR-a, kako stvoriti i održavati odnos između dvije strane, koje greške se javljaju i kako biti proaktivan u svom poslu.
Aleksandra Orlić je istaknula kako je temelj dobrog odnosa između novinara i PR-ovaca otvoreno rješavanje problema i iskrena komunikacija, posebno kada je riječ vijestima s negativnim konotacijama.
Sandra Križanec je istaknula povjerenje kao temelj dobrih odnosa, ali je dodala i da PR-ovci nove generacije trebaju svoje klijente naučiti razlici između besplatnog publiciteta i onog plaćenog.
Gošće su studentima također dale i korisne savjete u pogledu jačanja suradnje između ovih dvaju profesija.
„Ako novinar PR-u izađe u susret nekoliko puta, tada to očekuje i nazad.“ – Sandra Križanec.
„I dobro napisana priopćenja treba prilagoditi mediju za koji se radi i nadopuniti ih vlastitim spoznajama, otkrićima i interpretacijama ne bismo li se diferencirali na tržištu i ponudili čitatelju ekstra vrijednost.“ – Aleksandra Orlić.
„Posao PR-ovaca nije objašnjavati novinarima podublje o određenoj temi, već se od njih očekuje barem minimalna informiranost o temi o kojoj pišu.“ – Tea Romić.
Za kraj panela gošće su studentima poručile kako uvijek treba biti drugačiji, uporan i primjetan, proaktivan, etičan i ažuran (posebno s listama medijskih kontakata) te praktično iskustvo pokušati stjecati još za vrijeme studija.
Autor: Matea Marasović
Izvor: Vern.hr