Što je content marketing i na što se odnosi?
Content marketing je strateški pristup marketingu koji u fokusu ima kreaciju i distribuciju važnog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi njime zadržao unaprijed jasno definiranu…
Content marketing je strateški pristup marketingu koji u fokusu ima kreaciju i distribuciju važnog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi njime zadržao unaprijed jasno definiranu…
Marketing i politika često se isprepliću na neočekivane načine. Jedan od primjera koji je privukao pažnju medija i javnosti bila je prva medijska konferencija koju…
Jeste li se ikada zapitali koliko su učinkoviti oglasi koje vidite na Facebooku? Često mogu ostaviti dojam da je riječ o dosadnom ili iritantnom sadržaju,…
Prije petnaestak godina sudjelovala sam na jednoj radionici u Grožnjanu. Edukacija se održavala na otvorenom, odnosno na livadi izvan glavnih zidina Grožnjana. Bila je fizičkog…
U dinamičnom svijetu tržišnih komunikacija, rijetko koja osoba može se pohvaliti tako impresivnim usponom kao što to može Maja Čehulić. Od skromnih početaka kao praktikantica,…
Što je event? Event je u doslovnom prijevodu „događaj“. Može biti veliki ili mali, a cilj mu je okupiti ljude iz industrije i one koji…
Ljudi se većinom dijele na one koji se boje javnog nastupa i one koji misle da za isti ne trebaju pripremu. Potonji su sigurni u…
Što znači podcast i kako je nastao? Podcast je format koji vuče korijenje iz 80-ih godina prošlog stoljeća, ali se tada zvao „audio blog“. Nakon…
Prepoznatljivo ime, upečatljiv stil, kvalitetan proizvod (ili usluga), reputacija i konzistentnost, ključni su faktori koji čine uspješan brend. Uključivanjem vrijednosti u poruku vašeg brenda, vaši…
U današnjem svijetu mnogi komuniciraju sebe, svoj sadržaj i svoje proizvode putem videa. Plasiranje proizvoda, tvrtke, brenda ili ideje nezamisliv je bez neke vrste videa.…
Mač s dvije oštrice Jedna od današnjih glavnih prijetnji za brendove jest sadržaj koji stvaraju korisnici, odnosno UGC (engl. user-generated content), ističe jedan od osnivača…
I naš je sektor pred izazovom pronalaska i zadržavanja kvalitetnih kadrova. S obzirom na sve veći i ubrzaniji pomak prema digitalnom segmentu komunikacija (pojava novih…