Blog

Pet grešaka pri vođenju društvenih mreža

Vođenje društvenih mreža za vlastitu tvrtku ili klijenta uvelike se razlikuje od uređivanja osobnog profila, što mnogi zaboravljaju u naletu drugih, „ozbiljnijih“ poslovnih obaveza. Sve…

  • 13 ožujka, 2018
Blog

O intelektualnom izvozu

Zašto bi Hrvatska trebala početi raditi na tome da više izvozi svoje ideje? Jer ih ima! U našem biznisu ima jako puno pametnih i kreativnih…

  • 7 veljače, 2018
Blog

Have yourself a merry little Christmas

Vrijeme je darivanja, šarenih ukrasa, najljepših čestitki i božićnih reklama. No kako to blagdansko vrijeme utječe na vaš brend i komunikaciju s korisnicima? Kada je…

  • 13 prosinca, 2017
Blog

Iza svake kreative stoji puno brojeva

U agencijama poput naše često se na prvom mjestu ističu dobre kreativne ideje, bilo za billboard kampanju, bilo za sadržaj na društvenim mrežama ili nešto…

  • 27 listopada, 2017
Blog

Što znači biti Grizli?

Po meni, stvari su jednostavne. U prirodi je grizli medvjed, a u marketinško-komunikacijskom svijetu Grizli je klijentu medvjed. But in a good way. U prijevodu,…

  • 4 listopada, 2017
Blog

Tko riskira, još uvijek profitira

Više nije potrebno posebno naglašavati kako je internet promijenio društvo, komunikacije i brzinu širenja vijesti. U našem se uredu jučerašnje informacije kod community managera smatraju…

  • 9 svibnja, 2017
Blog

Tomin blog (napokon)

Rekli su mi da bi bio red da i ja napišem koju o Grizliju i svemu onome što je obilježilo našu sada već petogodišnju avanturu,…

  • 19 travnja, 2017